fbpx

Нове українське кіно

Незалежний проект про сучасне українське кіно

Мавка

“Мавка”, Атлантида” і “Довбуш” – найочікуваніші українські фільми (опитування)

831

Всього українці очікують на близько 20 українських стрічок. Приводимо повний список.

Про вибір українців стало відомо з результатів опитування «Портрет глядача українського кіно в кінотеатрі», проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на замовлення ГО «Детектор медіа». Опитування проводилося протягом серпня-жовтня 2020 року в 26-ти кінотеатрах України (Київ, Харків, Одеса, Львів). Всього було опитано 2004 респонденти, які відвідали українські фільми, що йшли у прокаті (загалом – 13 фільмів).

Публікуємо список стрічок згідно їх рейтингу очікування (респондент міг назвати кілька фільмів):

  • Атлантида
  • Мавка. Лісова пісня
  • Довбуш
  • Фортеця Хаджибей
  • Скажене весілля 3
  • Червоний. Без лінію фронту
  • Земля блакитна, ніби апельсин
  • Безславні кріпаки
  • Бурштинові копи
  • Гуллівер повертається
  • Передчуття
  • Пофарбоване пташеня
  • Пульс
  • Номери
  • Парфенон
  • Погані дороги
  • Зірки за обміном
  • Вікто_робот
  • Ми є. Ми поруч

Щодо статистики за окремими містами, то ситуація дещо відрізняється. В Харкові, наприклад, лідери за очікуваністю – “Скажене весілля 3” та “Атлантида”, а в Одесі – “Атлантида” та “Фортеця Хаджибей”.

Серед акторів, на яких готові іти в кіно: Станіслав Баклан, Богдан Бенюк, Ірма Вітовська, Ольга Сумська. а також окремим пунктом вказували “зірки серіалів, співаки, медійні персони”. За ними ідуть Ахтем Сеітаблаєв, Ступка (без уточнення імені) та Володимир Зеленський.

В процесі опитування глядачів також спитали, наскільки вони готові рекомендувати фільм, який щойно переглянули (всього в кінотеатрах за цей час йшло 13 українських фільмів).

Опитування Детектор медіа

Щоб цифра була об’єктивною, використали показник NPS, який показує відсоток людей від тих, хто схвалює фільм, до тих, хто критикує. Наприклад, найвищі показники у фільмів “Уламки”, “Борщ”, “Де ти, Адаме?”, “Ваш Василь” та “Мої думки тихі”, найнижчі – у “Парфенон”, “Тарас. Повернення” та “Передчуття”.

Цікавий також демографічний показних опитаної аудиторії, адже він імовірно зображає типовий портрет глядача, який ходить на українське кіно в кінотеатри. За даними дослідження, переважна більшість – це умовний середній клас: дорослі люди 18-44 роки (понад 70% всіх респондентів) з вищою освітою, які працюють в дрібному чи середньому бізнесі, на підприємстві або в бюджетній організації, мають вдосталь грошей, щоб відкласти або одразу придбати дорогі речі (холодильник, тетевізор тощо).

Цікаво, що лише 48,2% опитаних назвали основною мовою спілкування – українську. Майже стільки ж, а саме 46,2% спілкуються російською мовою. Ще частина опитаних говорить іншою мовою чи не змогли відповісти.

Читайте також

Прем’єри осені: українські фільми, на які слід чекати цього сезону