fbpx

Нове українське кіно

Незалежний проект про сучасне українське кіно

Спас

Стали відомі переможці програми «proMOTION» 2021 від Українського інституту

411

Документальний фільм «Крихка пам’ять» Ігоря Іванька, а також психологічні драми «Спас» Максима Наконечного та «Як там Катя?» Крістіни Тинькевич – проєкти з найбільшим міжнародним потенціалом, які підтримає Український інститут у 2021 році і надасть на промоцію за кордоном до 150 тис. грн.

Український інститут UI.ORG.UA оголосив фільми-переможців довгострокової програми «proMOTION» з підтримки міжнародної промоції українських фільмів за кордоном.

Конкурсна комісія цього року обрала серед 18 заявників три українські проєкти, які отримають від Українського інституту до 150 тис. грн. на фінансування промоційний кампаній за кордоном та підготовку до фестивального прокату, серед них:

Крихка пам’ять

Крихка пам'ять

Фото: Facebook фільму (кадр із фільму)

«Крихка пам’ять» — документальний повнометражний дебют режисера Ігоря Іванько. Сценаристи: Ігор Іванько, Марія Пономарьова. Оператори-постановники: Ігор Іванько, Ілля Єгоров, Леонід Бурлака. Звукорежисери: Андрій Рогачов, Каріна Режевська. Продюсери: Олександра Братищенко, Петер Керекес, Ігорь Іванько, Марія Пономарьова. Продюсерська компанія: BurlakaFilms. Країни виробництва: Україна (творче об’єднання кінодокументалістів Вавилон’13), Словаччина, за підтримки Українського культурного фонду.

Молодий кінооператор Ігор Іванько випадково знаходить пошкоджений фото-архів свого діда – відомого радянського та українського кінооператора Леоніда Бурлаки. Зрозумівши, що майже нічого не знає про свого діда, Ігор починає пошук всього, що він знає про Леоніда та його шлях. Ігор переосмислює вплив Радянської кіноіндустрії на його сім’ю та на країну в цілому, й наново віднаходить все, що поєднує його з дідом. Ігор має дізнатися ким був й про що мріяв його дід, допоки хвороба Альцгеймера не відбере у Леоніда можливість впізнавати онука.

Спас

Спас

Фото: сайт Держкіно (кадр із фільму)

«Спас» — ігровий повнометражний дебют у жанрі психологічної драми режисера Максима Наконечного. Сценаристи: Максим Наконечний, Ірина Цілик. Операторка: Христина Лизогуб. Художниця: Марія Хомякова. Продюсерки: Дар’я Бассель, Єлізавета Сміт. Продюсерська компанія: TABOR Production. Країни виробництва: Україна, Хорватія, Чехія, Швеція за підтримки Українського культуного фонду.

За сюжетом, аеророзвідницю добровольчого батальйону із позивним “Метелик” обмінюють після двох місяців полону. Повернувшись додому, вона оклигує від отриманих травм, але дізнається, що вагітна від зґвалтування своїм наглядачем. Ця дитина видається приреченою на смерть із самого початку свого існування в першу чергу для самої Метелика, але чи вдасться їй врятувати себе й дитину, живучи у суспільстві, неспроможному приймати їх обох і яку ціну доведеться їй заплатити за цей рятунок?

Як там Катя?

Як там Катя

Фото: сайт dzygaMDB (кадр із фільму)

«Як там Катя?» — ігровий повнометражний дебют у жанрі психологічної драми режисерки Крістіни Тинькевич. Сценарист: Сергій Касторних. Оператор-постановник: Влад Воронін. Художник-постановник: Влад Дудко. Звукорежисер: Сергій Степанський. Режисери монтажу: Олексій Шамін, Олександр Чорний. Продюсерка: Ольга Матат. Продюсерська компанія: Evos Film. Країни виробництва: Україна.

Психологічна драма, головною героїнею якої є лікарка швидкої допомоги Анна. Вона шукає справедливості у цьому недосконалому світі. Мета Анни – покарати винних в ДТП, жертвою якої стала її донька Катя. Героїня намагається перемогти систему, проте й сама не помічає, як стає її частиною.

Як там Катя

Нагадаємо, минулого року підтримку Українського інституту отримали фільми «Стоп-земля» Катерини Горностай, «Казка про коника» режисерів Уляни Осовської та Дениса Страшного, «Поміж війн» («Цей дощ ніколи не скінчиться») Аліни Горлової, «Мішель» Ганни Ярошевич, а також короткометражний фільм «Анна» Декеля Беренсона.

______________

Український інститут започаткував довгострокову програму підтримки міжнародної промоції українських фільмів «proMOTION» у 2020 році, щоб підвищувати присутність українського кіно на міжнародному ринку та його впізнаваність у закордонному інформаційному просторі.

Читайте також

Фільм Максима Наконечного «Спас» отримав підтримку шведського фонду