«Запал»: про українську культуру зняли новий документальний серіал (трейлер)
Серіал «Запал» розповість про те, як шеф-кухар Євген Клопотенко, співачка Ната Жижченко (Onuka) та художник по костюмам Леся Патока вирушають в експедицію Україною, щоб дізнатись більше про нашу музику, кухню та стиль.
Як повідомляє онлайн-медіа «Слух», перший епізод нового документального проєкту про українську культуру з’явиться 29 вересня на ютуб-каналі. Протягом першої серії герої побувають на півночі України. Ната Жижченко відвідає Чорнобильську зону, щоб записати пісні самоселів, Євген Клопотенко дасть друге життя традиційній чернігівській гартаначці, а Леся Патока навчиться плести справжній солом’яний бриль і покаже, яким сучасним він може бути сьогодні.
«Ми хочемо, щоб кожен відчув, що таке українська культурна ДНК. Тому ми створили цей проєкт. Не просто щоб відволікти від поганих новин, а щоб надихнути кожного нашою культурою, подарувати людям той запал, який відчули ми під час наших експедицій», — розповів виконавчий продюсер проєкту Максим Сердюк.
Дивіться трейлер документального проєкту “Запал”:
“Запам’ятайте це слово. Бо воно змінить українську культуру. Ми почали відходити від шароварської картинки України у своїх головах, але нам не треба зупинятись. Тому продовжуємо відкривати самим собі справжнє своє і змінюватися, щоб світ бачив нас інакше. Тією культурою, яку захочуть вивчати та наслідувати. Бо воно у нас є. Їжа, стиль і музика”, – заявив співведуючий проєкту Євген Клопотнко.
За його словами, виробники “Запалу” пішли у глиб української культури – не вигаданої у радянському союзі картинки, а тієї глибокої, що ховається у наших селах та містах. Авторами проєкту «Запал» є медіа Слух та студія Craft Story.
Нагадаємо, минулого року Слух спільно з відеопродакшеном Knife Films випустив документальний серіал про нову українську культуру «Спалах», який також розповідали про нову українську культуру. Він складається з 10 серій, кожна з яких розкриває важливу тему: від феномену української поп-музики та кліпмейкінгу до кіно, комедії, стрит-арту та локальних брендів одягу. Для документального серіалу було відзнято понад 100 інтерв’ю.
Читайте також