fbpx

Нове українське кіно

Незалежний проект про сучасне українське кіно

Як промотувати кіно

Залишилося дві лекції в межах курсу «Як промотувати кіно» від платформи Terrarium

418

На останніх двох лекціях спікери платформи Terrarium розкажуть про ключові елементи промоції кіно у діджитал-просторі та як просування фільм на «Оскар». Приєднатися можна до будь-якої з лекцій.

Портал “Нове українське кіно” виступає меда-партнером заходів.

28.07. лектор Нікіта Гурський говоритиме про таргетинг, рекламний кабінет та звіти – ключові елементи промоції у діджитал-просторі. Учасники курсу дізнаються:

  • яких результатів можна досягнути завдяки таргетингу;
  • як працює рекламний кабінет;
  • як збирати звітність та на що варто звернути увагу;
  • чому реклама (не) працює;
  • бюджети та їхній вплив на результати;
  • як перевіряти результати таргетованої реклами;
  • маркери ефективності/неефективності;
  • яким має бути ТЗ для досягнення результату.

Нікіта Гурський працює у Facebook Media Buying понад 6 років. Працював з десятками брендів та проєктів включаючи Ukrainian Film School, фільмом «Атлантида», Kharkiv Meet Docs, Sammy Icon, Leglo, Beri-Dari, Have A Rest.

2.08. кінопродюсерка Ольга Журженко розповість про механізм просування фільму на «Оскар». У 2018 році Ольга створила успішну промо-кампанію для фільму-номінанта на Оскар від України, а зараз її фільми можна знайти навіть в iTunes.

Зараз вона працює над екранізацією книги О. Забужко «Польові дослідження з українського сексу», чорною комедією та VR проектом. Ольга є членом Гільдії продюсерів Америки, Європейської та Української кіноакадемій.

На лекції Ольга розкаже про всі аспекти успішної промокампанії на американський ринок – від того, як працює система просування фільму в Американській кіноіндустрії, до практичних кейсів.

Також нагадаємо, що можна придбати повний пакет аудіозаписів курсу «Як промотувати кіно» разом із корисними матеріалами від спікерів:

  • 9 тем;
  • 23 години матеріалу;
  • 9 спікерів;

Спікери курсу — Поліна Толмачова (маркетологогиня, членкиня експертної ради Держкіно), Олена Тараненко (бренд-стратег, партнер творчої групи «Тінь»), Максим Бєлов (директор по маркетингу OLL.TV) Тетяна Мала (спеціалістка з маркетингу та комунікацій), Тася Пугач (спеціалістка з комунікацій та промо фільмів та кінофестивалів), Юлія Солошенко (копірайтерка, авторка, засновниця комунікаційної агенції), Нікіта Гурський (Media Buyer), Алекс Малишенко (копірайтер, модератор, журналіст-фрілансер), Ольга Журженко (кінопродюсерка).

ДЕТАЛІ І РЕЄСТРАЦІЯ — на сайті.