fbpx

Нове українське кіно

Незалежний проект про сучасне українське кіно

Як промотувати кіно

Від стратегії до просування на «Оскар»: Terrarium проведе теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно»

173

9 лекцій, 23 години, 9 спікерів, 5 тижнів навчання — Terrarium запускає теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно», який проходитиме з 7 липня по 2 серпня 2021 року у кінотеатрі «Жовтень».

Платформа сценарної майстерні Terrarium запускає теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно», до старту якого залишилося три тижні. Портал “Нове українське кіно” виступає інформаційним партнером заходу.

Опис курсу

Теоретично-практичний курс для тих, хто хоче комплексно зрозуміти процес промоції фільму. Учасники курсу пройдуть усі етапи — від стратегії до просування фільму на «Оскар».

Лекції умовно поділені на 3 блоки:

1. PR у кіно: створення стратегії, інструменти промоції, робота зі ЗМІ, просування грантових проєктів.

2. Соціальні мережі фільму: SMM-стратегія, пошук унікального Tone of Voice, рубрикатор, запуск соцмереж, таргетинг і звіти

3. Фестивальне просування кіно на прикладі оскарівської кампанії.

Курс «Як промотувати кіно» буде цікавим для продюсер(ок)ів, режисер(ок)ів, тим, хто хотів би займатись просуванням фільмів у майбутньому: PR-ни(ка)цям, SMM-ни(ка)цям з інших сфер діяльності чи початківцям у сфері комунікацій.

Спікери будуватимуть виступи на практичних кейсах, ділитимуться досвідом, знаннями і професійними таємницями.

Блок Q&A — невід’ємна частина зустрічей. А ще практичні завдання та аудит сторінок проєктів учасників курсу у Facebook та Instagram.

Мета курсу

9 лекцій тривалістю понад 23 години, 9 спікерів та 5 тижнів навчання. За цей час учасники зможуть розібратись, як промотувати фільм і чому це варто робити не лише перед прокатом; як складати стратегію, чому вона повинна бути комплексна і як завдяки їй досягати результатів; як знайти свою ЦА, чим зацікавити ЗМІ і налагодити з ними співпрацю; як out of the box працює на бренд та лояльність; що варто враховувати при PR грантового проєкту та ще маса корисної інформації для вашого проєкту.

Програма

07.07.2021 середа (2 год з Q&A) 1. Стратегія бренду

12.07.2021 понеділок (3 години з Q&A) 2. Як зацікавити медіа: особливості роботи зі ЗМІ

13.07.2021 вівторок (3 години з Q&A) 3. Просування фільму: від початку промо-кампанії до прокату

16.07.2021 п’ятниця (2 години з Q&A) 4. Маркетинг кіно у кіно

20.07.2021 вівторок (2 години з Q&A) 5. PR грантових проєктів та підготовка PR стратегії у гранті

21.07.2021 середа (3 години з Q&A) 6. Соціальні мережі: що варто знати для ведення кінопроєкту

26.07.2021 понеділок (2 години з Q&A) 7. SMM-стратегія або для чого це все? Хто ваші конкуренти і як знайти те, що вас відрізнятиме від них

28.07.2021 середа (3 години з Q&A) 8. Таргетинг у соціальних мережах. Очікування vs реальність у 2021 році

2.08.2021 понеділок (2 години з Q&A) 9. Просування фільму на «Оскар»

Формат курсу

Наживо.

Кінотеатр «Жовтень» конференц-зал

З 18.00 до 20.00–21.00

Мова викладання – українська та російська

Від авторів

Олександра Сорохан, програмна менеджерка платформи Terrarium, співавторка курсу:

«Ідея курсу народилась із потреби в розумінні комплексного промотування кіно в Україні. Ми вирішили зосередити увагу на темах, які будуть корисні продюсерам, режисерам та піарникам (в тому числі початківцям), які хочуть зрозуміти механізм перевірки роботи комунікаційників свого продакшну.»

Алекс Малишенко, старший копірайтер «>>СВОЇ», співавтор курсу:

«Переважна більшість продюсерів та режисерів розуміють, що їхній фільм потребує просування. Але так склалося, що вони не завжди знають чим саме їм може допомогти комунікаційни(к)ця, не вибудовують стратегію просування і доволі базово використовують інструментарій соціальних мереж. Як людині дотичній до кіногалузі та водночас копірайтеру, мені хотілося б змінити цей стан речей. Так з’явилася ідея цього курсу, у рамках якого ми покажемо та розкажемо про можливості PR і соціальних мереж. Сподіваюся, буде цікаво і продюсер(к)ам, і режисер(к)ам, і тим, хто хоче увійти у професію комунікаційни(ка)ці саме у кіногалузі.»

Вартість курсу

Ознайомитись з вартістю курсу можна на сайті Terrarium. Придбати квиток на курс або на лекцію можна тут.

Лектори курсу

Поліна Толмачова — Маркетологогиня, членкиня експертної ради Держкіно

Тетяна Мала — Cпеціалістка з маркетингу та комунікацій

Тася Пугач — Спеціалістка з комунікацій та промо фільмів та кінофестивалів

Алекс Малишенко — Копірайтер, модератор, журналіст-фрілансер

Юлія Солошенко — Копірайтерка, авторка, засновниця комунікаційної агенції

Нікіта Гурський — Media Buyer

Ольга Журженко — Кінопродюсерка

Олена Тараненко — Бренд-стратег, партнер творчої групи «Тінь»

Максим Бєлов — CМО в OLL.TV

Нагадаємо, засновником платформи для сценаристів Terrarium є режисер Дмитро Сухолиткий-Собчук, який наразі працює над ігровим повнометражним фільмом «Памфір». У 2020 році проект українського фільму отримав підтримку Польського Інституту Кіно (PISF), швейцарського фонду Visions Sud Est, одного із найбільш відомих фондів у Європі, які фінансують експериментальне кіно – Hubert Bals Fund, а також французького національного центру кіно –  CNC Aide aux cínemas du monde.

Читайте також

Знято фільм «Памфір» режисера Дмитра Сухолиткого-Собчука