fbpx

Нове українське кіно

Незалежний проект про сучасне українське кіно

Стартує теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно» від Terrarium

136

Від складання стратегії до просування фільму на «Оскар» — за два дні розпочинається теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно» від Terrarium. Про що буде цикл лекцій від 9 спікерів читайте у матеріалі.

9 лекцій, 23 години, 9 спікерів, 5 тижнів навчання — платформа сценарної майстерні Terrarium запускає теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно», який проходитиме з 7 липня по 2 серпня 2021 року у кінотеатрі «Жовтень». Опис курсу, повна програма та реєстрація тут. Портал “Нове українське кіно” виступає інформаційним партнером заходу.

За темою: Від стратегії до просування на «Оскар»: Terrarium проведе теоретично-практичний курс «Як промотувати кіно»

Все починається зі стратегії. Про бренд-стратегію, її основні орієнтири та розділи розповість Олена Тараненко. Олена – бренд-стратег, партнер творчої групи «Тінь», яка розробляє бренд-стратегії та інші творчі та комунікаційні продукти для компаній, що представляють середній та великий бізнес як Sportbank, Iqos, WePlay. Працює в комунікаціях з 2001 року. До «Тіні» очолювала Hoshva PR – найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів “Оскар”. Серед клієнтів Олени – OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG і Gap.

Слухачі курсу навчаться: будувати ефективну стратегію для свого бренду; визначати свою аудиторію та точки дотику з нею; ставити цілі та формувати задачі свого бренду.

З якого етапу варто починати промо фільму? Які нюанси варто врахувати? Як створити комплексне промо та крос-промоцію? Як готуватись до прем’єри? І, врешті, які КРІ ставити перед собою? На всі ці питання дасть відповідь Поліна Толмачова – директорка з розвитку агенції Octopus PR, експертка з комунікацій, спікерка, авторка понад 10 000 публікацій у ЗМІ. За 8 років роботи на найбільшій кіностудії України, отримала унікальний досвід і компетенції у сфері управління комунікаційними процесами та роботи з репутаційним капіталом медіакомпанії. На сьогоднішній день – одна із найавторитетніших в Україні фахівців з кіномаркетингу.

Поліна говоритиме на тему: «Просування фільму: від початку промо-кампанії до прокату». У трьох годинах теорії – 14 років досвіду роботи в медіа- та кіногалузі.

«Як зацікавити медіа: особливості роботи зі ЗМІ» від Тетяни Малої дасть вам не лише розуміння про те, як вибудовувати комунікацію з журналістами, але й безліч практичних скілів. Серед них: – як запропонувати матеріал, щоб отримати публікацію; – чи грають роль особисті контакти та як подружитись з профільними ЗМІ; – чому деякі заявки від комунікаційників “не працюють” і у яких випадках відмовляють у публікаціях; – чи має PR-ник вміти сам писати тексти, які пропонуватиме у ЗМІ і яким має бути прес-реліз; – як звітувати про PR-активності тощо.

Тетяна – комунікаційниця фільмів «Погані дороги», «Земля блакитна, ніби апельсин», «Атлантида», у минулому PR-директорка кінокомпанії «Артхаус Траффік». У кіноіндустрії – вісім років. За цей час працювала PR-менеджеркою Docudays UA, супроводжувала кінотеатральний прокат «Живої ватри» Остапа Костюка; три роки очолювала комунікаційний відділ кінокомпанії Arthouse Traffic – дистриб’ютора таких стрічок, як «Донбас» Сергія Лозниці, «Додому» Нарімана Алієва, «Мої думки тихі» Антоніо Лукіча та багатьох інших, організатора Чілдрен Кінофесту та Київського тижня критики.

Маркетингові дослідження та кіно – де точки дотику? Про них ви дізнаєтесь з лекції Максима Бєлова «Маркетинг кіно у кіно»!. Як просувати фільми у кінотеатрах? Як використовувати маркетингові дослідження у кіно? Як out of the box працює на бренд та лояльність? Все це маєте можливіть розібрати успішних та можливо і не дуже успішних кейсах.

Зараз Максим займає посаду директора по маркетингу OLL.TV . За спиною у нього 20+ років досвіду в маркетингу, маркетингові комунікації в Нова Пошта, нове позиціонування Планети Кіно «Це ЩОСЬ» і перша, найбільша кампанія в її підтримку на ринку кінотеатрів України.

Як обрати соціальну мережу для просування фільму та як вони працюють? На ці та інші питання дасть відповідь Алекс Малишенко — старший копірайтер агентства «СВОЇ», копірайтер «Атлантиди», DreamCast, Форуму кастинг-директорів, Kharkiv MeetDocs.

Зокрема на своїй лекції в межах курсу він розкаже про: хто потрібен, щоб вести сторінку (ніт, це не умовний СММник); тренди соціальних мереж; роботу з текстом та які тексти читатиме ваша аудиторія; розіграші та чи потрібні вони вам; ситуативний контент та хештеги; … та, звісно, практичні кейси із тих проєктів, які Алекс вів. На занятті буде проведено аудит сторінок та на прикладі розібрано слабкі і сильні сторони, надано списки практичних порад та обговорено їх разом з учасниками.

Як планувати ефективні промокампанії при написанні грантової заявки? Про PR грантових проєктів та підготовку PR стратегії у гранті розкаже Тася Пугач. На її лекції ви дізнаєтесь: які українські та міжнародні грантові можливості для промоції фільму існують на різних етапах розвитку; що варто враховувати при PR грантового проєкту; досвід публікацій у міжнародних виданнях – як це працює, чим зацікавити та як знайти точки дотику. чому потрібна комплексна команда та як її зібрати.

Тася працює із театральними та кінопроєктами і кінофестивалями, що одержували підтримку Українського культурного фонду, Креативної Європи, Українського інституту, Федеративного Міністерства закордонних справ Німеччини, Посольства США в Україні, Cultural Bridges від Британської Ради в Україні, Goethe-Institut та Посольства Канади в Україні (Фонду підтримки місцевих ініціатив).

Кажуть, ворога треба знати в лице. А як щодо конкурентів? Як знайти те, що вас відрізняє та знайти свій унікальний стиль у соціальних мережах? Про це та не тільки ви дізнаєтесь на лекції: «SMM-стратегія: як перетворити дописи на інструмент досягнення цілей».

Разом з Юлією Солошенко ви зможете поговорити про конкурентів, аудиторію, tone of voice, візуальний стиль, рубрикатор та, звісно, стратегію. Юлія Солошенко – копірайтерка, авторка, засновниця комунікаційної агенції «>>СВОЇ». Працювала в агенціях Fedoriv, Adrenalin Brothers, Folga Agency.

Таргетинг, рекламний кабінет та звіти – ключові елементи промоції у діджитал-просторі. Зокрема і для філммейкерів. На лекції з цієї теми буде розглянуто: яких результатів можна досягнути завдяки таргетингу; як працює рекламний кабінет; як збирати звітність та на що варто звернути увагу; чому реклама (не) працює; бюджети та їхній вплив на результати; як перевіряти результати таргетованої реклами; маркери ефективності/неефективності; яким має бути ТЗ для досягнення результату.

Лектором виступить Нікіта Гурський, який працює у Facebook Media Buying понад 6 років. Працював з десятками брендів та проєктів включаючи Ukrainian Film School, фільмом «Атлантида», Kharkiv Meet Docs, Sammy Icon, Leglo, Beri-Dari, Have A Rest.

Про механізм просування фільму на «Оскар» розкаже Ольга Журженко – українська кінопродюсерка. На лекції Ольга розкаже про всі аспекти успішної промокампанії на американський ринок – від того, як працює система просування фільму в Американській кіноіндустрії, до практичних кейсів.

У 2018 році Ольга створила успішну промо-кампанію для фільму-номінанта на Оскар від України, а зараз її фільми можна знайти навіть в iTunes. Зараз вона працює над екранізацією книги О. Забужко «Польові дослідження з українського сексу», чорною комедією та VR проектом. Ольга є членом Гільдії продюсерів Америки, Європейської та Української кіноакадемій.

Формат курсу

Наживо.

Кінотеатр «Жовтень» конференц-зал

З 18.00 до 20.00–21.00

Мова викладання – українська та російська

Нагадаємо, засновником платформи для сценаристів Terrarium є режисер Дмитро Сухолиткий-Собчук, який наразі працює над ігровим повнометражним фільмом «Памфір». У 2020 році проект українського фільму отримав підтримку Польського Інституту Кіно (PISF), швейцарського фонду Visions Sud Est, одного із найбільш відомих фондів у Європі, які фінансують експериментальне кіно – Hubert Bals Fund, а також французького національного центру кіно –  CNC Aide aux cínemas du monde.

Читайте також

Кінопроєкт «Голоси регіонів України» запрошує зняти власний документальний фільм на смартфон